1 вересня 2017 року. Свято Першого дзвоника. Я дивлюся на свій клас і не впізнаю: стоять тихо, уважно слухають, разом з усіма співають Гімн України. Що ж сталося?
Потім перший урок - і все стає на свої місця! Діти "ожили". На перерві розмовляють голосно і сміються заливисто. Усе добре - мої, рідні. Тільки дорослими стали, організовані, чемні один з одним - скучили.
Ну що ж, стартували дуже добре. В очах з'явилося розуміння, а ще якась тривога і сум. Сподіваюся, що то не від подій, які зараз відбуваються в Україні. А ще сподіваюся, що ніхто не забере у них дитинство і не зайде у домівки у солдатських чоботях. Сподіваюсь...
Ми - дружня сім'я
У добру путь, мої дорогі одинадцятикласники!
Хай щастить!
1 вересня 2014 р.
День вишиванки
Готуємо стінгазету
Творчий звіт
Відвідуємо одинокого пристарілого
Останній дзвоник, 2014
Прибираємо територію школи
Ми пам'ятаємо наших педагогів...
Свято козачат
Мої учні - випускники
Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.
7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.
7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
Вчителю необхідно виховувати у дітях самодисципліну. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.
А очі учнів випромінюють щастя, бо поруч з ними керівник від слова "класний".
ВідповістиВидалитиВелика відповідальність бути класним керівником таких дружніх і творчих дітей!!!
ВідповістиВидалитиТільки такий класний керівник може виховати справжніх українців: відповідальних, милосердних, організованих, активних, трудолюбивих, тих, якими можна пишатися.
ВідповістиВидалитиЯ намагаюся завжди дати можливість учням висловлювати свої думки і почуття, бути відвертими у своїх поглядах, демонструю дітям цілковиту довіру до них.
ВідповістиВидалитиЩе понад 2400 років тому Конфуцій сказав:
ВідповістиВидалитиТе, що я чую, я забуваю,
Те, що я бачу, я пам'ятаю,
Те, що я роблю, я розумію.
І він був абсолютно правий, тому що учні , які беруть активну участь у різних заходах, розуміють значення їх проведення.
Я думаю, що навчально-виховний процес – це подорож до країни Злагоди в місто Гармонію, яке є Резиденцією творчості, Архітектуру якої прикрашають креативні методи навчання.
ВідповістиВидалитиВи багато працюєте зі своїм класом. Учні будуть Вам вдячні!
ВідповістиВидалитиВиховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі, зміцнення державності, активної громадянської позиції - робота класного керівника з учнями.
ВідповістиВидалитиВи дуже хороший вчитель!
ВідповістиВидалитиМої учні дуже самостійні та креативні! Я пишаюсь ними!
ВідповістиВидалити