} -->

Я - класний керівник

 1 вересня 2017 року. Свято Першого дзвоника. Я дивлюся на свій клас і не впізнаю: стоять тихо, уважно слухають, разом з усіма співають Гімн України. Що ж сталося?
Потім перший урок - і все стає на свої місця! Діти "ожили". На перерві розмовляють голосно і сміються заливисто. Усе добре - мої, рідні. Тільки дорослими стали, організовані, чемні один з одним - скучили.
Ну що ж, стартували дуже добре. В очах з'явилося розуміння, а ще якась тривога і сум. Сподіваюся, що то не від подій, які зараз відбуваються в Україні. А ще сподіваюся, що ніхто не забере у них дитинство і не зайде у домівки у солдатських  чоботях. Сподіваюсь...
           Ми - дружня сім'я


У добру путь, мої дорогі одинадцятикласники! 

Хай щастить!


          
                             
   1 вересня 2014 р.


                                                                 День вишиванки


                                                             Готуємо стінгазету 


                                                                        Творчий звіт


                            Відвідуємо одинокого пристарілого



                                                          Останній дзвоник, 2014

                                                Прибираємо територію школи


                                                   Ми пам'ятаємо наших педагогів...


                                                                        Свято козачат



                                                           Мої учні - випускники


Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9. Учитель повинен володіти мистецтвом  індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.

Вчителю необхідно виховувати у дітях самодисципліну. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.


Наверх

10 коментарів :

  1. А очі учнів випромінюють щастя, бо поруч з ними керівник від слова "класний".

    ВідповістиВидалити
  2. Велика відповідальність бути класним керівником таких дружніх і творчих дітей!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Тільки такий класний керівник може виховати справжніх українців: відповідальних, милосердних, організованих, активних, трудолюбивих, тих, якими можна пишатися.

    ВідповістиВидалити
  4. Я намагаюся завжди дати можливість учням висловлювати свої думки і почуття, бути відвертими у своїх поглядах, демонструю дітям цілковиту довіру до них.

    ВідповістиВидалити
  5. Ще понад 2400 років тому Конфуцій сказав:
    Те, що я чую, я забуваю,
    Те, що я бачу, я пам'ятаю,
    Те, що я роблю, я розумію.
    І він був абсолютно правий, тому що учні , які беруть активну участь у різних заходах, розуміють значення їх проведення.

    ВідповістиВидалити
  6. Я думаю, що навчально-виховний процес – це подорож до країни Злагоди в місто Гармонію, яке є Резиденцією творчості, Архітектуру якої прикрашають креативні методи навчання.

    ВідповістиВидалити
  7. Ви багато працюєте зі своїм класом. Учні будуть Вам вдячні!

    ВідповістиВидалити
  8. Виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості справі, зміцнення державності, активної громадянської позиції - робота класного керівника з учнями.

    ВідповістиВидалити
  9. Ви дуже хороший вчитель!

    ВідповістиВидалити
  10. Мої учні дуже самостійні та креативні! Я пишаюсь ними!

    ВідповістиВидалити